pühapäev, 17. mai 2015

Spordirõivaste pakkumine Panzerilt

Kõige vanem treeninggrupp võistleb juba mõnda aega spordiriideid tootva firma Panzeri särgiga. Nüüd pakkus Panzeri edasimüüja meile võimaluse osta endale treeningriietust suveks tõeliselt soodsa hinnaga. Lisan siia pildid koos ligikaudse hinnaga. Kellel on soovi endale midagi tellida, peab sellest mulle teada andma hiljemalt reedeks, 22.maiks. Minu käes on praegu osad näidised, millega on võimalik järgmise nädala jooksul tutvuda.


Meeste treeningmaika. Materjal on hea kerge ja õhku läbilaskev. Sobib suurepäraselt palavateks suvepäevadeks. Värvivalik: valge, must, kollane, oranž, punane, tumesinine, helesinine, roheline. Hind 8-9 eurot.

Samalaadne naiste treeningsärk. Värvivalik sama mis meestel. Hind samuti 8-9 eurot.


Lühikesed treeningpüksid. Värvivalik: must, punane, tumesinine, helesinine, roheline. Hind 9-10 eurot.

Liibuvad naiste lühikesed püksid. Värvivalik sama nagu eelnevatel pükstel. Hind 12-13 eurot. Nende pükste osas on mul küll ettepanek, et kõik tüdrukud need võimalusel endale muretseksid. Meil ei ole praegu veel ühist vormiriietust võistlusteks, mis puudutab pükse. Ja need püksid võiksid sobida ja meeldida küll kõigile.

Meeste lühikesed liibukad. Veel ei ole mul näidist, aga pidin selle peagi saama. Värvid samad nagu naiste liibukatel. Hind 13-14 eurot.


Olge aktiivsed ja andke oma soovidest märku. Mina ise tellin kindlasti paar asja, sest sellise hinnaga niivõrd kvaliteetset toodet leida on keeruline. Tüdrukutelt ootan aga arvamusi pükste osas! Kordan üle - viimane päev midagi tellida on reede, 22.mai! Näidiseid küsi minu käest!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar