pühapäev, 17. mai 2015

Pärnu linna ja maakonna koolinoorte meistrivõistlused

Tänase päeva jooksul tuleb siia veel palju informatsiooni järgmise nädala kohta, seega soovitan päeva jooksul veel siit läbi hüpata. Alustuseks teen juttu kahest võistlusest, mis meid järgmisel nädalal ootab - Pärnu linna koolinoorte meistrivõistlused Koidula staadionil 19-21.mai ja Pärnu maakoolide meistrivõistlused Paikuse staadionil 22.mail. 19.mail võistlevad 6-12 klassid. 20.mail 3-5.klasside tüdrukud, 21.mail 3-5.klasside poisid. Paikuse staadionil võistlevad 22.mail J,A,B,C klassi sportlased. Kuigi linnakoolide võistlustele peaks registreerimise tegema kooli kehalise kasvatuse õpetaja, ei ole see alati nii. Seetõttu teen registreerimise ka mina, et kellelgi võistlemata ei jääks. Panen siia kirja nimed, kelle olen praegu ise kirja pannud. Kui keegi ei leia sealt oma nime või keegi on kogemata vales vanuseklassis kirjas, andke mulle sellest pühapäeva jooksul märku (telefonil 56 625 246). Saadan lõpliku nimekirja ära täna õhtul.

Praegu olen kirja pannud 19-21.mail toimuvale võistlusele:

3klass: Iiris, Karolin
4klass: Ann-Mari, Martha, Lisbeth
5klass: Laura, Merly, Kätlin, Liisa, Andry, Ken
6-7klass: Elisa, Vanessa, Anett Maria, Ramona, Martina, Merily-Anett, Pirgid, Tormi, Mikk, Kristo, Rannar, Robin, Henri
8-9klass: Carol, Liisbet, Anneliis, Kristi, Jakob, Hans, Lucas
10-12klass: Martin, Artur, Ranel, Kristjan, Madis, Kerstin


22.mail Paikusele olen kirja pannud:

B klass: Herman, Anne-Mari, Janeli
C klass: Ann Marii, Kaili, Carlyn, Raimond


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar