pühapäev, 13. detsember 2015

Soovitan vaadata

Kui alles hiljuti lisasin siia viite ja lingi ETV spordisaate Suurmeistrid osale, mis rääkis Rasmus Mägi tegemistest, siis sel korral soovitan soojalt kõigil vaadata tänast osa, mis räägib Erki Noole olümpiavõidust aastal 2000.

Mul on sellest võistlusest endalgi väga soojad mälestused. Tegelesin siis ka ise juba kergejõustikuga ja Erki Nool oli mu suur eeskuju, kelle plakateid oli kogu toasein täis. Olümpiamängud toimusid Austraalias, otseülekandeid sai jälgida öösel Eesti aja järgi. Kooli ma nendel päevadel ei läinud ja magamine tuli ka mõneks ajaks ära unustada. Kettaheites toimunud draama on mul väga hästi meeles, istusin meetri kaugusel telerist, närisin küüsi ja ootasin, mis sellest kõigest nüüd saab. Kindlasti minu eredaim mälestus kõikidest kergejõustiku suurvõistlustest, mida olen vaadanud. Soovitan teilegi!

http://sport.err.ee/v/suurmeistrid/1c61f5d3-fb9b-458a-a6fa-a7592bf09eee/vaata--erki-nool-meenutab-sydney-olumpia-dramaatilisi-hetki-ja-kuldmedali-voitu

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar