pühapäev, 3. märts 2013

Võistlushooaja viimane nädal

Kätte on jõudmas viimane talvise võistlushooaja nädal. Hooaeg sai paljudel alguse juba detsembris, kui toimus esimene TV10 olümpiastardi etapp ja Audentese jõuluvõistlused ning meie hallis Karel Leetsari mälestusvõistlus. 

Nüüd 3 kuud hiljem on aeg hakata otsi kokku tõmbama. Järgmine nädal toob meile 2 võistlust. Kolmapäeval toimuvad meie hallis Pärnu linna koolinoorte meistrivõistlused kergejõustikus C ja D vanuseklassidele. D vanuseklass (2002-2003) alustab võistlust kell 14.00, soojendusega tuleb alustada kell 13.30. C vanuseklass (2000-2001) alustab võistlust 15.45 ning hallis tuleb kohal olla hiljemalt 15.00. 

Mõlemale vanuseklassile on kavas 60 meetri jooks, kaugushüpe ja 300 meetri jooks. Registreerimise olen ma ära teinud ja minu poolt on kirja pandud: Elisa, Laura, Merly, Carmen, Brigitta, Mailis, Caylen, Andra, Kaisa, Linde-Mari, Nele, Martina, Anett Maria, Anneliis, Greta, Elisabeth, Ethel ning poistest Andry H, Meiro, Mikk, Georg, Kermo, Ramon, Rannar, Renet, Hans. Kui keegi on nimekirjast välja jäänud, siis palun mulle esimesel võimalusel sellest märku anda mulle helistades.

Päev hiljem, neljapäeval on võistlustules Pärnu linna ja maakonna koolinoored, kes kuuluvad J, A või B vanuseklassidesse. Võistlus algab kell 14.00 ning konkreetne ajakava on üleval meie hallis! Igaüks õigel ajal kohal!

Minu poolt on nendele võistlustele registreeritud Hanna, Kristi M, Laura, Liisbet, Rebecka, Kerstin, Karin, Katre ning poistest August, Artur, Caspar, Lucas, Martin-Erik, Jaagup, Kristjan, Jan, Karl, Jarmo, Martin K, Martin P, Jüri ja Madis. Kui siin on ka keegi mul registreerimata jäänud, siis palun sellest kiiresti teada anda!

Nädala lõpus, laupäeval toimub Tartus TV10 olümpiastardi III vabariiklik etapp. Sellest võistlusest räägime lähemalt juba nädala jooksu.

NB! Kõik kes kolmapäeval C ja D vanuseklassi võistlustel võistlevad, teisipäeval trenni ei tule ja puhkavad kolmapäevaks!!! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar