neljapäev, 23. detsember 2010

Jõuluaeg

Tänane üllatus, mille vanem treeninggrupp mulle tegi, on pehmelt öeldes uskumatu. Midagi sellist ma ei oodanud. Pärast mõningaid probleeme ja raskusi oli selline käik Teie poolt ääretult liigutav. Juba enne kingi lahti tegemist olin väga väga positiivselt üllatunud. Nähes nüüd seda kinki, ei oskagi ma õigeid sõnu öelda. Olen südamepõhjani liigutatud ja oskan praegu vaid tänada teid sellise teo pärast. Ükskõik kui raske mõnikord ole, olete te kõik super lahedad. Kui ma nii ei arvaks, oleksin ma mõni aeg tagasi juba teie juurest lahkunud. Ma veelkord tänan teid väga toreda ja südamliku kingituse eest ja soovin teile rahulikke Jõule!!! Kohtumiseni esmaspäeval trennis :)

PS! Raidi ja Jarmoga kohtume laupäeval ja pühapäeval trennis!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar