esmaspäev, 3. veebruar 2020

Martin Kutmani mälestusvõistlused

Teisipäeval, 4.veebruaril toimuvad Tartus 8.Martin Kutmani mälestusvõistlused. Martin Kutman oli minu treener 2003-2012 ning seetõttu on need võistlused mulle väga erilised ja olulised. Olen ka ise nendel mälestusvõistlustel hüpanud. 2013.aastal toimusid esimesed mälestusvõistlused ning läksin sinna kõrgust hüppama väga kehvas füüsilises vormis. Olin äsja olnud vigastatud ja vorm oli kehv, aga kuna see oli mulle nii oluline, et ma saaks seal hüpata, siis loomulikult võistlesin seal. Tegin seal selle talve parima tulemuse, saades kolmanda koha tulemusega 2.05. Sellist enda kokkuvõtmist olen ma elus väga harva kogenud nagu seal ma seda teha suutsin. Tean, et Martin oleks uhke olnud.

Nüüd võistlevad seal minu õpilased ning loodetavasti on homme põhjust olla vähemalt mõne tulemuse üle väga uhke.

Meil võistlevad:

Ann Marii - naiste 300 meetri jooks
Carlyn - naiste teivashüpe
Greete-Liis - tüdrukute U16 60m jooks ja kaugushüpe
Grethe Karoline - tüdrukute U16 60m jooks ja kaugushüpe
Laur - poiste U16 60m jooks ja kaugushüpe
Eliise - tüdrukute U14 teivashüpe

Väljasõit: 8.45 Kergejõustikuhalli eest (Väike-Kuke 8c)
Kaasa: Klubi võistlusriietus, kollane dressipluus. Selga sinine Altiuse särk! Söögiraha, sest päev tuleb väga pikk! Tagasisõidu orienteeruv algus 20.15! Kergejõustikuhalli kõrval on toidukauplus! Osavõtutasu ei ole.

Võistluse ajakava
Võistlejate nimekirjad

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar