Pärnu Spordiklubi Altius

Pärnu Spordiklubi Altius

pühapäev, 14. märts 2021

Treeningud 15-21.märts

Uute piirangute tõttu pääsevad 11.märtsist kergejõustikuhalli treenima ainult koondise kandidaadid. Teistega ei ole enam võimalik ka õues teha grupitreeninguid, sest ka need keelati ära. Kõigil teistel on lubatud teha trenni õues üksi või kahekesi (perekondadele see piirang ei kehti). 

Seega jätkab meie koondise grupp 15 sportlasega samas rütmis nagu varem. I grupp jätkab täies koosseisus treeningplaande järgi treenimist. Nende treeningud hakkavad toimuma rannastaadionil, kodus ja maastikul. II grupist jätkavad treeningplaanide järgi treenimist samuti mitmed sportlased, kes selleks on soovi avaldanud. Ka nende treeningud on planeeritud rannastaadionile ja kodustesse tingimustesse. Rannastaadioni rajakate on tänase seisuga heas seisukorras ja seal saab korralikult treenida ja joosta. Kogu suhtlus ning treeningplaanide jagamine hakkab toimuma meie facebooki grupis. Kes II grupist ei ole siiani soovi avaldanud, et tahaks ka ikka jätkata enda treenimist ja arendamist, aga nüüd tahaks seda siiski teha, siis palun võta minuga ühendust! Treeningutega alustame juba esmaspäevast!

Kahjuks on alates 11.märtsist kõigile suletud ujula. Tundub, et raha kokkuhoidmise nimel on noored sportlased toodud ohvriks. Ujulat ei kasutanud ainult ujujad, vaid ka kergejõustiklased. Meie koondise grupile oli nädalas üks treening ujulasse planeeritud, mis nüüd tuleb kahjuks ära jätta.

Olime samasuguses olukorras ka aasta tagasi. Erinevus oli see, et siis pidid kõik sportlased meil jätkama individuaalsete treeningutega. Nüüd saavad 15 sportlast oma tublide tulemuste eest preemiat ja saavad suviseks võistlushooajaks kenasti edasi valmistuda. Teistel pole aga muretseda vaja, sest võrreldes aasta taguse ajaga on muutunud ka see, et oleme kogemuse võrra rikkamad ja teame, kuidas trenni teha, et suvel häid tulemusi loota. Eelmisel suvel tehti lausa uskumatuid tulemusi. Seega tuleb sportlastel minu treeningplaane usaldada ja ise lihtsalt väga tubli ja korralik olla. Kõik treeningud tuleb ära teha ja igas trennis peab igaüks endast ikka maksimaalse andma. Kui nii tehakse, ei ole mul kahtlustki, et suvel teevad meil kõik häid tulemusi!

Peame selle keerulise perioodi kenasti vastu! Et mina saaksin tagasisidet, kuidas trennid on läinud, hakkavad I ja II grupi sportlased täitma taas treeningpäevikut. Selle täitmine võtab väga vähe aega, aga samas saan ma hea ülevaate, kuidas kõigil läheb! Kedagi ära ei unustata, aga nüüd peavad kõik ise tõestama, kui suur on tahtmine kergejõustikuga tegeleda! Sellised keerulised ajad näitavad alati väga selgelt ära, millised on sportlase eesmärgid ja sisemine soov neid saavutada.

Esmaspäev, 15.märts
Koondise grupi teivashüppajad 16.00 Kergejõustikuhall
Koondise grupp 17.00 Kergejõustikuhall
I grupp iseseisev treening rannastaadionil
II grupp iseseisev treening kodus
 
Teisipäev, 16.märts
Koondise grupp 16.30 Rannastaadion/rand
II grupp iseseisev treening rannastaadionil
I grupp iseseisev treening kodus
 
Kolmapäev, 17.märts
Koondise grupp 17.00-19.00 Rannastaadioni sisejooksurada ja jõusaal

Neljapäev, 18.märts
I grupp iseseisev treening rannastaadionil

Reede, 19.märts
Koondise grupp 16.30 kergejõustikuhall
I grupp iseseisev treening maastikul ja kodus
II grupp iseseisev treening rannastaadionil

Laupäev, 20.märts
Koondise grupp + I grupp + II grupp - iseseisev krossijooks õues!

Pühapäev, 21.märts
PUHKUS

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar