teisipäev, 31. märts 2020

Meie tegemised eriolukorra ajal

Eestis eriolukord jätkub ja vähemalt esialgu ei näi lõppu kuskilt tulevat. Seega peame keerulises ja võõras situatsioonis hakkama saama ka edaspidi. Spordiklubi Altiuse ja Spordikooli tegevus ei ole aga katkenud. Vähemalt kõigi jaoks mitte. Annangi siinkohal väikese ülevaate, mida ma teinud oleme.

III grupis käivad niivõrd noored sportlased meil, et otseselt treeningplaani ei ole sellele grupile tehtud. Küll on osad selle grupi noored mulle saatnud pilte ja videoklippe oma tegemistest ja neid on tõesti tore näha. Seega üleskutse kõigile - kes teeb sporti, võiks saada mõne vahva pildi või videoklipi mulle ja kindlasti postitan selle ka meie äsja avatud instagrami kontol - https://www.instagram.com/sk.altius/ 

Pilte ja klippe võib saata mulle meili peale - romet.mihkels@mail.ee

Loomulikult on kõik sportlased ja nende vanemad, õed ja vennad oodatud meie kontot jälgima. Igapäevastest treeningutest postitame story´de alla pidevalt uusi pilte ja videoklippe, kuidas meie sportlased praegu treenivad!

Kes sellest grupist tahaks aga hirmsasti midagi sportlikku teha ja kohe kuidagi ei oska midagi ette võtta, siis alati võib mulle kirjutada ja saan väikesed soovitusedki kirja panna, mida võiks teha, et füüsiline vorm ikka püsiks ja trenni tagasi tulles ei oleks sul kohe raske.

II grupis on juba neid sportlasi, kes treenivad iganädalaselt individuaalsete treeningplaanide alusel. Mõned on nii teinud trenni juba rohkem kui 2 nädalat, mõned liitusid alles see nädal. Kes veel ei treeni plaani alusel, aga sooviks seda teha, siis anna julgelt mulle märku! Praegu treenib plaanide järgi selles grupis 13 sportlast!

I grupis käib ka mõistagi usin treeningtegevus. Sest eeldame hetkel siiski, et suvel võistlused toimuvad. Kui praegu aga korralikult trenni ei tee, ei ole võistlustelt mitte midagi loota. Meie noored pannakse proovile. Kes unistab suurelt ja tahab edukat võistlushooaega ja kes mitte? Märts ja aprill annavad sellele küsimusele suuresti vastuse. Selles grupis treenib praegu plaanide järgi 21st sportlasest 19. Ühe sportlasega on eraldi kokkulepe ning kõigest üks ei ole endast märku andnud. 

Seega täna teevad plaanide järgi trenni 32 sportlast! Kõik I ja II grupi sportlased täidavad alates 30.märtsist ka online treeningpäevikut, et saaksin parema ülevaate kõigi treeningutest ja seisunditest. Päevikut täidetakse igapäevaselt ja nii näen ka mina paremini, milline trenn oli raske, milline kerge. 


Tänase seisuga on Pärnu linnavalitsus andnud teada, et õppetasu praegu ei küsita, kuigi paljud teevad kaugjuhtimise teel treeninguid edasi. Olukord riigis muutub aga pidevalt ning seega ei oska ka mina täna öelda, mis nüüd edasi saab. 

Mõelgem aga positiivselt. Millalgi saab see kõik ikkagi läbi ja siis on küll tore taas kokku saada ja koos trenne teha. Ma ei saa teiste eest rääkida, aga mina ei jõua enam ära oodata, millal taas tavapärase elu juurde saaks tagasi minna. 























 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar