kolmapäev, 7. august 2019

Oluline informatsioon trennide kohta!

Sel aastal saab meil olema tavapärasest rohkem sportlaste liikumisi ühest grupist teise. I grupis vabanevad osad kohad ning II grupist liigub mitu sportlast edasi vanemasse gruppi. Samasugune liikumine saab toimuma ka III grupist II gruppi. Gruppe hakkan ma koostama augusti teises pooles, seega siin palve nüüd kõikidele sportlastele, kes minu juures käivad trennis.

I ja II grupi sportlased, kes tahavad jätkata sügisel treeningutega - anna oma soovist mulle märku hiljemalt 18.augustiks!

III grupi sportlased ehk kõige nooremad - anna oma soovist mulle märku hiljemalt 25.augustiks!

Oma soovist trennidega jätkata võid teada anda mulle kirjutades, e-maili saates (romet.mihkels@mail.ee) või helistades. Kõik see info puudutab neid, kes osalesid trennides sel aastal! Uutele tulijatele hakkab registreerimine pihta pärast 25.augustit ehk siis, kui on selge, kui mitu kohta mingis grupis on olemas.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar