pühapäev, 18. juuli 2010

Nüüd on teil aeg ühtteist tõestada

Homme hommikul sõidan ma Tallinnasse, kus õhtul jalga opereeritakse. Raske on hetkel öelda, kaua mind ei ole. Kindlasti toimuvad teil trennid esmaspäevast-reedeni. Teete ise ja korralikult! Võimalus mulle ja endale tõestada, et saate edukalt ka siis hakkama, kui mind ei ole. Staadionivõtmed on Jarmo käes (59 010 398). Temaga võtate ühendust, et kokku leppida trenni aeg, kus kõik saavad tulla ja teha. Homme, esmaspäeval jooksete 45 minutit rahulikku krossi, venitate ja teete korralikult 3-4 seeriat üket. Edasised trennid annan teile teada.

Tulemas on Rukkilillemängud, võtke oma treeninguid tõsiselt! Kui ma ükskord jälle staadionile tulen, loodan näha, et olete heas vormis ning valmis võistlema! Edu teile! Probleemide, küsimuste korral võib mulle alati helistada, sõnumi saata. Kui ma kõnele ei vasta, siis sõnumile vastan esimesel võimalusel.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar