teisipäev, 13. juuli 2010

Abipalve

Samasugune postitus on üleval ka rometmihkels.blogspot.com-is. Lisan selle ka siia:

"Nüüd palun treenerina mina teid, oma õpilasi, mulle appi tulema. Tule mind toetama Eesti Meistrivõistlustele sel pühapäeval, 18juulil algusega kell 17.40. Selge on see, et mu ettevalmistus on läind metsa, jalg on korrast ära. Emotsioonide pealt suudan ehk midagi korda saata. Mine sa tea. Nii et palun teid, et te tuleksite mind pühapäeval Tallinna, Kadrioru staadionile toetama!!! See on abipalve, mitte käsk :) Eeldusel muidugi, et võimalikust eelvõistlustest päev varem lõppvõistlusele pääsen. Osadel on ehk isegi võimalik tulla koos minuga, kuna liigun võistluspaika autoga.

Tule toeta seekord sina mind! :) Soovijatel minupoole pöörduda!

2 kommentaari:

  1. Kui sinuga saan olen kohal:)

    VastaKustuta
  2. Kui ka mul oleks võimalik sinuga saada, siis tuleksin kah kindlasti:P

    VastaKustuta