teisipäev, 15. detsember 2009

Tähtis teadaanne!

Palun lugeda järgmist informatsiooni!!! Täna sain teada, et tellitud suure bussi asemel viib meid Tallinna kaks väikest bussi, mis paraku kõiki meid peale ei mahuta. Mul paluti kahele-kolmele nüüd teada anda, et nad bussi ei mahu. Kui nüüd päris aus olla, siis treenerina mina seda ei taha. Kõigile ei räägitud juba, kõigile lubatud. Nüüd on 2 varianti. 1)Kas meie seas leidub 2-3 sellist, kes on nõus 100 krooni välja käima, et võistlustele minna? Sellisel juhul võtaksin oma auto lisaks nendele bussidele. Kui on sellised olemas, siis palun tänase päeva jooksul mulle sellest teada anda - kas helistada või saata sms numbrile 56 625 246. Tegu on minu numbriga. 2)Pean tegema selle ebameeldiva liigutuse ja teatama täna kahele või kolmele, et nad ei saa homme võistlustele tulla. Kes nendeks osutuvad, ma veel öelda ei oska. Palun teada anda hiljemalt kella 20.00ks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar