reede, 13. november 2009

info

Brigita 3,96, Jarmo 3,31 on viimased uued rekordid 30 meetri jooksus, mis joostud! Magda 3,87 ja Krislyni 4,20 on rekordilähedased. Nüüd on ees ootamas kergem nädal! Mul on väga hea meel, et mõnel teist on juba natuke muutunud suhtumine treeningutesse. Enam ei pea alati kõrval olema ja kontrollima, kas kõik tehtud saab. Mõnel on tekkinud kohusetunne ja nii ei tehta enam trenni minu jaoks, vaid iseenda jaoks, mis ongi kogu asja mõte ju! :) Eriti kiidaksin Jarmot, Ingerit. Mul on veel eredalt meeles, millised nemad alguses olid. Neid praegusega on väga tore võrrelda! Väga edukalt on grupiga liitunud Brigita, kes on väga lühikese aja jooksul näidanud edasiminekut. Rait ja Karen on endisel tasemel. Nende pärast ei pea pabistama, nad teevad oma trennid ära. Tore, et Rait sel aastal 1 lisapäeva trenni jaoks leidnud on. Tundub, et sellest on kasu ka olnud juba. Krislyn ja Magda on astunud samuti sammu positiivse suunas. Aeg-ajalt tahaks rohkemgi kiita, aga siis tulevad jälle puudumised otsa. Nii et pool maad käidud soovitud suunas, pool käia! Ragnar on suutnud ka eelmiste aastate popitamistest lahti saada. Eks see tervis nii habras olegi, kuna eelmised aastad on käidud 3x nädalas trennis ja nüüd on keha šokis saadavast koormusest. Taavil veab praegu veel tervis alt, Ranno puudub natuke liiga tihti ja trennis tuleb veel teda tagant sundida, et ta 100% endast annaks. Allanil tuleb selgeks teha, kas trenni jaoks on ruumi ta elus või mitte. Riine areng on olnud samuti meeldiv, aga puudumised tõmbavad suurematele ootustele kriipsu peale praeguseks. Ühest grupi liikmest hetkel ei räägiks mõjuvatel põhjustel! Ärge ennast siis kuidagi kehvasti tundke mu juttu lugedes. Üldiselt on olukord paranenud ju pea kõigil, aga minna on veel pikk tee sinna, kus tahaksin teid näha! Ent mul on veel usku Teisse! Näidake palun, et ma ei eksi! Jõudu ja jaksu!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar